De start - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Laura Horst - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Laura Horst - WaarBenJij.nu

De start

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 November 2012 | Zuid-Afrika, Durban

Een laatste berichtje vanuit een hostel. Gisteravond zijn alle andere vrijwilligers aangekomen in het hostel waar ik al een nachtje had overnacht. Een grote groep meiden en dames allemaal met de Nederlandse nationaliteit. Even wennen om weer zo'n grote groep Nederlanders om je heen te hebben. Een heerlijk diner met zijn allen gehad gehoord naar welk project iedereen gaat en hun motivatie's. Allemaal vermoeid van de vliegreis vroeg ons bed opgezocht. Vannochtend alweer vroeg wakker, gewacht tot iedereen beneden was en met zijn allen ontbeten. Om 10 uur komt Wilma, de regiocoordinator. Een laatste uitleg en dan gaat het echt staten! Vanmiddag ga ik kennismaken met de kinderen en begeleiders op het project Palm Tree!
Eindelijk na een jaar voorbereiding gaat het nu dus eht gebeuren, ben heel benieuwd hoe het gaat worden en wat ik er zelf van maak.
De volgende keer krijgen jullie dus (hopelijk) te horen hoe lief en schattig de kinderen wel niet zijn:P

  • 06 November 2012 - 16:20

    Willy:

    nou Laura nu gaat het echte werk beginnen. Het luie zweet ben je inmiddels
    ook wel kwijt,dus laat alle lieve schattige kindertjes maar tot je komen,toch?????????
    Laura heel veel succes!!!!!!!!!!!!! Tot nu toe doe je het geweldig!!!!!!!!!
    Dikke knuffel van Willy. Oja je vader en moeder zijn apen trots op je.Noa moest met iets ophouden
    en toen riep hij heel hard LAURA HOU OP!!!!! {erg he}

  • 06 November 2012 - 23:12

    Anne Marie Van Zandbrink:

    En lieve kindjes zijn het, kan je uit ervaring melden. Ik wil je erg veel plezier wensen bij Palm Tree, maak er een mooie tijd van. Wil je de kids, Ros, Peter, Yvon en steve een dikke knuffel geven van mij.

    Groetjes Anne Marie van Zandbrink (oud "tijdelijk" collega bij Piet en Astrid)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Zaterdag 13 Oktober vertrek ik naar Zuid-Afrika. Ik start in Gansbaai waar ik meega op een boot voor onderzoek naar haaien, dan ga ik 1 week reizen van Kaapstad naar Durban. In Durban aangekomen begint een avontuur bij een opvanghuis voor weeskinderen. Hier ga ik 2 maanden helpen. Net voor nieuwjaar vertrek ik voor een week naar mijn familie toe. Om op 10 Januari het vliegtuig weer in te stappen richting Nederland.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 10069

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 10 Januari 2013

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: