Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Laura van der Horst - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Laura van der Horst - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Zaterdag 13 Oktober vertrek ik naar Zuid-Afrika. Ik start in Gansbaai waar ik meega op een boot voor onderzoek naar haaien, dan ga ik 1 week reizen van Kaapstad naar Durban. In Durban aangekomen begint een avontuur bij een opvanghuis voor weeskinderen. Hier ga ik 2 maanden helpen. Net voor nieuwjaar vertrek ik voor een week naar mijn familie toe. Om op 10 Januari het vliegtuig weer in te stappen richting Nederland.

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2013

De laatste stop, mijn lieve familie

03 Januari 2013

afscheid en ontmoeting

25 December 2012

Laatste weekje Palm Tree is gestart:(

25 December 2012

wild coast

20 December 2012

1 na laatste week op palm tree:(
Laura

Zaterdag 13 Oktober vertrek ik naar Zuid-Afrika. Ik start in Gansbaai waar ik meega op een boot voor onderzoek naar haaien, dan ga ik 1 week reizen van Kaapstad naar Durban. In Durban aangekomen begint een avontuur bij een opvanghuis voor weeskinderen. Hier ga ik 2 maanden helpen. Net voor nieuwjaar vertrek ik voor een week naar mijn familie toe. Om op 10 Januari het vliegtuig weer in te stappen richting Nederland.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10068

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 10 Januari 2013

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: