boysnight - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Laura Horst - WaarBenJij.nu boysnight - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Laura Horst - WaarBenJij.nu

boysnight

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 December 2012 | Zuid-Afrika, Durban

Vrijdagavond na een drukke dag zwemmen was het dan zover. De boysnight met de jonge jongens. Ieder moment dat we beneden kwamen was het al heey, wij zijn er klaar voor hoor! Maarja we moesten zelf nog even koken en eten. Om half 7 wsa het dan zover, de jongens konden naar ons huisje komen. We hadden deeg voor koekjes gemaakt. Dus ze konden zich helemaal uitleven op figuurtjes van het deeg maken. 3 ovenbladen verder was al het deeg op en konden de koekjes gebakken worden. Ondertussen een spelletje gespeeld en toen de koekjes nog moesten afkoelen de film happy feet 2 opgezet. De koekjes waren afgekoeld en we konden vele rondes maken met de koekjes. Lekker genoten met de boys:D

Zaterdagochtend gingen we voor het eerst sporten, we wilden aquagymen maar we hadden te weinig badmutsen dus dat kon niet. Dus maar op de fiets, crosstrainer en hardloopband gestapt. Nog wat krachttraining en ik was helemaal klaar voor de sauna:D
Gelijk om 10 uur zijn we doorgereden naar ushaka. Een aquapark en aquarium in 1. We begonnen met een dolfijnenshow toen door het aquarium gelopen gevolgd door een praatje over de pinguins. Lekker een sandwich gegeten en op naar het aquapark. Helaas besloot de zon om s’middags achter de wolken te verdwijnen dus het was niet heel warm meer. Maar nog net te doen. Leuke glijbanen afgeweest en meegedanst met een gezellige poolparty! Als afsluiter een heerlijke cocktail gedronken en weer op naar huis. Gezellig avondje spelletje spelen met een chocoladetaart!

Vandaag een lekker rustig zondagje!


  • 16 December 2012 - 12:43

    Ans Roeleveld:

    Hey Laura.

    Gisterenavond waren we op de verjaardag van Liesbeth, en Wout en Yvonne vertelde daar enthousiast over jouw werk daar.
    Wat een mooie verhalen heb je al geschreven en wat heb je al veel meegemaakt.
    Ze zullen wel erg blij zijn met jou daar!!

    Heel veel plezier nog,..... want voor je het weet ben je alweer terug in Cothen.
    Groetjes, Ans Roeleveld.

  • 16 December 2012 - 13:33

    Laura Van Der Horst:

    Hoi Ans,

    Wat een leuke reactie! Mijn verhaal wordt dus aardig verspreid op verjaardagen;)
    Ik ga nog ontzettend genieten, want idd de tijd vliegt hier voorbij!!
    Groetjes Laura

  • 16 December 2012 - 17:15

    Willy:

    Hoi Laura
    Laura is het misschien een leuk idee om eens een foto van alle kinderen en jezelf
    erbij te maken en vermelden wie wie is zodat we weten over welk kind je het hebt in al
    je verhalen. Ook geldt dat voor alle meedewerkers

    Vanmiddag heb ik met Trudy je vader, moeder, Inge, Noa en Pepper bij Oma een
    kerstboompje met gekleurde balletjes en lichtjes neer gezed. Ze zou dit harstikke
    leuk gevonden hebben he. Oja, de lichtjes branden elke dag 6 uur achter elkaar
    stopt dan en doet dat vanaf de tijd dat die is ingeprogrammeerd {de volgende dag}
    weer en dat 30 dagen lang { op batterijen}.

    Gisteren is Bianca overgehuisd naar hun nieuwe huis, het is een plaatje geworden.

    Nou Laura het is hier ongezellig weer, echt weer, om lekker bij de openhaard te zitten
    en al jouw verhalen door te lezen. Knuffel Willy.

  • 16 December 2012 - 17:25

    Laura:

    Hoi Willy,

    Dat klinkt als een goed idee en zou het voor iedereen wat makkelijker maken. alleen mag ik de kinderen niet bij hun naam benoemen ivm privacy.

    Dat zou oma zeker mooi gevonden hebben! en wat een mooi systeem met die kaarsjes!

    ja de 15de dat is waar ook! wat gaaf ik ben echt benieuwd hoe het geworden is!

    haha hoop dat het een beetje goede verhalen zijn dan;)
    ik heb zelf vandaag een boek in 1 keer uitgelezen. dan niet bij de open haar dmar in het zonnetje.

    Thuis kan ik de foto's van de kinderen laten zien en kan ik erover vertellen.

    Groetjes!

  • 26 December 2012 - 14:20

    Marian:

    zat jij even goed gebakken met al die jongens daar. haha heerlijk dat het zo kan daar. het schiet al weer op voor je! sorry dat ik soms laat reageer op je verhalen maar had het de laatste tijd kei druk met school. ben zo benieuwd naar je verhalen en foto's en alles wat er bij komt kijken! je mag trots zijn op jezelf! knuf!

  • 27 December 2012 - 13:11

    Laura:

    HEey,
    maakt niet uit hoor datje soms later reageert. hartstikke leuk om nu al je reacties te lezen:)
    oooh ik ben alweer bijna thuis gewoon. Hele ooie herrineringen neem ik mee:D tot snel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Zaterdag 13 Oktober vertrek ik naar Zuid-Afrika. Ik start in Gansbaai waar ik meega op een boot voor onderzoek naar haaien, dan ga ik 1 week reizen van Kaapstad naar Durban. In Durban aangekomen begint een avontuur bij een opvanghuis voor weeskinderen. Hier ga ik 2 maanden helpen. Net voor nieuwjaar vertrek ik voor een week naar mijn familie toe. Om op 10 Januari het vliegtuig weer in te stappen richting Nederland.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 10067

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 10 Januari 2013

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: