dagje strand - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Laura Horst - WaarBenJij.nu dagje strand - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Laura Horst - WaarBenJij.nu

dagje strand

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 November 2012 | Zuid-Afrika, Durban

Vanmorgen met de kinderen mee naar de kerk geweest. Een hele nieuwe ervaring. Erg mooi.
s'Middags mijn eerste dagje op het strand gehad! Heerlijk genieten met een lekker windje in 31 graden! morgen ben ik ingeroosterd op een kind van de home-schooling. Heb er ontzettend veel zin in!
Voor de carnavalvierders, een fijne avond!

  • 11 November 2012 - 19:38

    Willy:

    Hallo levensgenietster
    Wat een belevenissen! Ook nog naar de kerk,nou komt alles goed met jou.
    Laura wat had ik graag al jou verhalen aan Oma voor voor willen lezen.
    Ze zou apen trots op je geweest zijn en elke keer zeggen ja, ja maar voorzichtig hoor.
    Zelf had ze dit werk in haar jonge jaren ook graag willen doen, maar toen ze hoorde
    dat daar slangen leven, heeft ze haar wens maar snel in een hele grote doofpot
    met een grote deksel erop gestopt. Maar de kriebels zijn altijd gebleven, daarom
    leefde ze ook zo met je mee.
    Laura hou je haaks en ik kijk uit naar je volgende verhaal.
    Knuffel WILLY

  • 12 November 2012 - 14:45

    Laura:

    Hoi Willy!
    Ze zou zeker apen trots geweest zijn! Er zitten hier gelukkig een hoop apen dus als ik nu een aap zie zal ik denken aan alle mensen die trots op me zijn:) en speciaal aan oma natuurlijk!
    De slangen ben ik gelukkig nog niet tegengekomen! Maar dat komt omdat ze hier 10 katten hebben rondlopen en een hoop honden. Ben ik wel heel blij om want ben ook niet zo'n held met slangen..
    Tot hoors!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Zaterdag 13 Oktober vertrek ik naar Zuid-Afrika. Ik start in Gansbaai waar ik meega op een boot voor onderzoek naar haaien, dan ga ik 1 week reizen van Kaapstad naar Durban. In Durban aangekomen begint een avontuur bij een opvanghuis voor weeskinderen. Hier ga ik 2 maanden helpen. Net voor nieuwjaar vertrek ik voor een week naar mijn familie toe. Om op 10 Januari het vliegtuig weer in te stappen richting Nederland.

Actief sinds 07 Okt. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 10083

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 10 Januari 2013

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: